Klub-info

Åbningstider 2021-2022

Klubben åbner mandag og torsdag kl.14.45 og tirsdag, onsdag og fredag kl. 13.45

Klubben lukker kl. 16.45 mandag til torsdag, fredag kl. 16.00

Klubben følger som udgangspunkt skolens ferier dvs., der er lukket i uge 7, 42, de tre dage op til påske-helligdagene og samme tid som skolen går på jule ferie. Som udgangspunkt er Klubben åben den første og sidste uge af sommerferien. Her er klubben åben fra 7.45 til 16.45 - fredag til 16.00.

Kontakt

Henvend Jer eller ring til Elin/Ingelise i klubben på 20 56 05 99 eller til Torben på 23603064.

Mad

Klubben tilbyder børnene et sundt gratis mellemmåltid, lige når de kommer fra skole.

Endvidere kan der købes boller o.a. i klubbens bod.

Klubaften

En gang hver måned vil der være længere åbent. Klubben vil denne aften sørge for aftensmad.

Det kan være en aften til ren hygge - ”fri leg”. Her må børnene have penge med til køb af sunde snacks eller lign. Der vil være åbent til kl. 20.30

Det kan også være en aften med en aktivitet tilknyttet. Det kan være ture ud af huset, eksempelvis til svømmehallen, skøjtebanen, biografen, bowl’n’fun, fisketure, rollespil, cykelture m.m. Forud for aktiviteten vil der komme en tilmelding seddel. Slut tidspunktet vil variere. Her vil vi ofte også bede om forældrehjælp til kørsel. Der kan forekomme brugerbetaling til nogle af aktiviteterne, disse betales ved tilmelding eller via nedenstående link, indbetalingen gælder som tilmelding, men skriv tydeligt hvem det er fra, og hvad det er til, således vi let kan lokalisere hvem der er indbetaler.

Linket findes også på forsiden af Brattingborgskolen.dk

Når vi skal ud af huset, vil klubben være lukket for de børn som ikke deltager i aktiviteten

Klubben udsender månedsvis en aktivitets plan.

Spil/ internet m.m.

Klubben overholder som udgangspunkt de aldersanvisninger, der gives. Der kan gives dispensation ud fra pædagogiske overvejelser af en voksen. Eksempelvis er LOL og Sims tilladt, selv om man skal være 12, hvorimod Face book først er tilladt når man er fyldt 13.

Vedr. registrering

Børnene kan klikke sig ind, når de kommer og går. Vi forventer ikke, at forældre skal meddele, om børnene holder fri, men at børnene selv er store nok til at styre dette. I tilfælde af det modsatte laver vi gerne nogle faste aftaler med barn/forældre

Vi forventer god takt og tone og forventer at børnene siger goddag og farvel

Mobiltelefon

Brug af mobiler er kun tilladt i klub-lokalet.

Konto

Børnene får en konto, der kan sættes penge ind på. De kan krydse af på en seddel, hvis de køber madvarer eller materialer. Derved skal de ikke have rede penge med til daglig. Børnene får en seddel med hjem, når kontoen er tom. Pengene kan enten betales kontant eller elektronisk via samme link, som ved aktiviteter.